lördag 5 mars 2016

Inför andra chansen

Ikväll är det dags för andra chansen. Det känns vara ganska svårtippat. Flera låtar hade jag gärna haft i final, men tyvärr är det ju inte jag som får bestämma. Även detta år är det raka semifinaler, där vinnarna går vidare till finalen.
 
Så här rangordnar jag låtarna.
1. "Hunger" - Molly Pettersson Hammar
2. "I Will Wait" - Isa
3. "Put Your Love On Me" - Boris René
4. "Kizunguzungu" - SaRaha
5. "Håll om mig hårt" - Panetoz
6. "Rik" - Albin & Mattias
7. "Rollercoaster" - Dolly Style
8. "Bada nakna" - Samir & Viktor
 
Detta skulle innebära att duellerna slutar så här (med vinnarna i fetstil):
Duell 1: "Håll om mig hårt" - Panetoz - "Hunger" - Molly Pettersson Hammar
Duell 2: "Rik" - Albin & Mattias - "Put Your Love On Me" - Boris René
Duell 3: "I Will Wait" - Isa - "Kizunguzungu" - SaRaha
Duell 4: "Rollercoaster" - Dolly Style - "Bada nakna" - Samir & Viktor
 
Kommentar:
Väldigt svårtippat, som sagt. Jag tror det blir de mer svängiga bidragen som går vidare rakt. Tyvärr. Snart vet vi.

Inga kommentarer: